Verhuis

De Fruitberg is verhuisd naar Fruitberg.wordpress.com

Thursday 23 August 2012

Zonnehoed

Echinacea 'Elton Knight'

Zonnehoeden (Echinacea) zijn 'in'. Ik probeer vier verschillende variëteiten uit in de tuin. 'Magnus' en 'Elton Knight' lijken me de beste tuinplanten.

Echinacea purpurea 'Magnus'

De roodkleurige 'Solar Flare' groeit minder enthousiast en de bloemen lijken ietsje sneller te van kleur te veranderen, maar de plant blijft al bij al OK.

Solar Flare


Solar Flare - bloem 1 week oud


De oranjekleurige 'Tikki Torch' die ik me recent aanschafte heeft slechts één week gebloemd. Laten we hopen dat dat volgend jaar beter kan.
Echinacea 'Tikki Torch'
  
Eénder welke kleur, de plant is een plezier om te fotograferen. Ik had wel ook gerekend op enkele leuke composities met vlinders en hommels, maar die verkiezen duidelijk andere planten in mijn tuin...






1 comment:

  1. Ik ben ook fan moet ook toegeven. Heb er dit jaar ook enkele geplant.

    ReplyDelete

Fruitblog is verhuisd naar [Url]Frutiberg.wordpress.com[/URL]. Alle berichten zijn ook overgezet naar deze site. Je kan ook daar reageren op dit bericht